Avatar billede John Kølle Nybegynder
03. november 2008 - 10:33 Der er 2 kommentarer

auto-reply på disabled accounts

Vi har exchange 2003, som kører op af vores AD og jeg ønsker mulighed for at benytte auto-reply på disablede konti, er det ikke muligt?

Altså når John Doe stopper, vil jeg sætte op så mails sendt til ham returneres med svar om, at han ikke er ansat mere.
Avatar billede lassebm Nybegynder
03. november 2008 - 10:56 #1
Den "simple" måde er at åbne brugerens mail via outlook, med en bruger der har adgang til denne, og så sætte den.

Jeg ved faktisk ikke om man kan sætte den direkte på exchangen og kun ramme brugere der er disablet, hvis det er det du tænker på.
Avatar billede John Kølle Nybegynder
03. november 2008 - 10:59 #2
Det behøver ikke være automatiseret på nogen måde, men findes der ikke en måde, hvor jeg kan gøre det fra serveren?

Har iøvrigt ikke fundet ud af at gøre det ved at logge på heller. Jeg syntes funktionaliteten forsvinder, når jeg disabler konoen efterfølgende.