Avatar billede stephanwagner Nybegynder
02. november 2008 - 12:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke komme ind på min mysql sid

Hej jeg kan ikke komme ind på den side hvor man ændre koder osv. i mysql.

Jeg har før været derinde, men nu kan jeg ikke komme ind.

Jeg har installeret det hele ved hjælp af xampp
Avatar billede w13 Novice
02. november 2008 - 12:35 #1
"Hvordan" kan du ikke komme derind? Dvs. hvad sker der? Får du en fejlmeddelelse eller hvad? Vi kan ikke hjælpe dig videre uden flere oplysninger.
Avatar billede stephanwagner Nybegynder
02. november 2008 - 12:41 #2
jeg mener jeg plejer at skrive localhost/mysql men det kan den ikke

og problemmet er jeg ikke har kode på den (JA DUMT AF MIG) men blev derfor også hacked her den anden dag, men nu vil jeg jo så ligge kode på men kan ikke komme ind på den side...
Avatar billede nemlig Professor
02. november 2008 - 13:17 #3
Bare et gæt:
Mon adressen er localhost/phpmyadmin.
Det er den adresse, jeg anvender i WAMP. Men behøver selvfølgelig ikke at være det samme.
Avatar billede arne_v Ekspert
02. november 2008 - 13:36 #4
Avatar billede stephanwagner Nybegynder
02. november 2008 - 15:36 #5
hjalp ikke.....

tror måske der er blevet slettet et eller andet på min server...

i må gerne prøve den hedder home.find-us.dk
Avatar billede stephanwagner Nybegynder
07. januar 2011 - 14:03 #6
har oprettet ny server