Avatar billede dvdpusher Nybegynder
01. november 2008 - 18:12 Der er 4 kommentarer

Flere statements i onUnload

Hej.

Jeg skal have min side til at gøre 2 ting når siden lukkes ned. Mit problem er bare at det kun er det første onUnLoad statement i følgende der bliver kørt:

<body  onLoad='person_in()' onUnLoad='person_out()' onUnload='exitwindow()'>

Er der én eller anden der kan sammentrække det til ét onUnLoad, eller hvad der nu skal til før det virker :)

/Michael
Avatar billede w13 Novice
01. november 2008 - 18:13 #1
Du adskiller bare kommandoerne med semikolon ;
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. november 2008 - 18:13 #2
<body  onLoad='person_in()' onUnLoad='person_out();exitwindow()'>
Avatar billede w13 Novice
01. november 2008 - 18:14 #3
Dvs.:

<body onLoad='person_in()' onUnLoad='person_out();exitwindow()'>

I øvrigt er det smartere at skrive attributnavne med små bogstaver, så man lettere kan skifte til XHTML, når det understøttes ordentligt:

<body onload='person_in()' onunload='person_out();exitwindow()'>
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. november 2008 - 18:15 #4
Og du ved at onunload ikke udløses, hvis brugeren trækker netstikket ud - eller tilsvarende.