Avatar billede asbury Praktikant
31. oktober 2008 - 10:11 Der er 3 kommentarer

Ang blokere adgang til computer

Jeg skal havde spærret en computer mens der stadigvæk er adgang til afspiling af en dvd, kunst video. Der skal kunnne klikkes rundt i en menu på dvden , men ikke være adgang til resten af computeren.
Håber der lyder klart nok.
Avatar billede mbd77 Nybegynder
31. oktober 2008 - 10:44 #1
Hent Microsoft SteadyState - det er et gratisprogram (jep - du hørte rigtigt) som du kan bruge til at give brugere forskellige rettigehder og begrænsninger. F.eks fjerne muligheden for at højreklikke, gendanne filer efter genstart som er blevet ændret, og meget andet.
Avatar billede mbd77 Nybegynder
31. oktober 2008 - 10:45 #2
Avatar billede asbury Praktikant
31. oktober 2008 - 11:17 #3
Det ser interessant ud, lyder som en mulighed, jeg synes bare at jeg har set computere sat op så det kun var mediaplayer der er adgang til og bliver vist på skærmen.