Avatar billede ti Nybegynder
31. oktober 2008 - 07:48 Der er 3 kommentarer

Fejl på hjemmeside

Hej
Får denne fejl når jeg udfylder en formular på min hjemmeside. Både udvikler og udbyder af webhotellet kan ikke hjælpe.
Hvad er der galt?

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

String or binary data would be truncated. The statement has been terminated.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Data.SqlClient.SqlException: String or binary data would be truncated. The statement has been terminated.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[SqlException: String or binary data would be truncated.
The statement has been terminated.]
  System.Data.SqlClient.SqlCommand.ExecuteNonQuery() +180
  EbitaRejseborsControls.UserControl.BestillingFormProcess.BestillingProcess.OpretBestillingIDatabase() +426
  EbitaRejseborsControls.UserControl.BestillingFormProcess.BestillingProcess.Send_Click(Object sender, EventArgs e) +115
  System.Web.UI.WebControls.Button.OnClick(EventArgs e) +108
  System.Web.UI.WebControls.Button.System.Web.UI.IPostBackEventHandler.RaisePostBackEvent(String eventArgument) +57
  System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(IPostBackEventHandler sourceControl, String eventArgument) +18
  System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(NameValueCollection postData) +33
  System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain() +1262

--------------------------------------------------------------------------------
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:1.1.4322.2407; ASP.NET Version:1.1.4322.2407
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. oktober 2008 - 08:45 #1
Sker typisk hvis du vil putte 20 tegn ned i databasefelt med plads til 10. Det er altså ikke noget at spørge webhotellet om ;)
Avatar billede arne_v Ekspert
31. oktober 2008 - 16:46 #2
Men udvikleren bør derimod kigge på det !
Avatar billede arne_v Ekspert
19. januar 2009 - 02:17 #3
Tid at få afsluttet her ?