Avatar billede telum Nybegynder
28. oktober 2008 - 14:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gamer bærbar 10k

Jeg har lovet en ven at hjælpe ham til at finde den bedste gamer-bærbar til 10k. Det SKAL være en bærbar, og prisen er fast, så ingen stationær vs. bærbar, slæbbar og "den skal koste mindst det dobbelte" diskussioner tak :-)

Det eneste krav han har er, at den skal være 17 tommer og ellers kunne trække så meget som 10k kan klare.

jeg har kigget på denne HP Pavilion Dv7-1095eo:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=466116

Er det der man får mest value-for-money ?
Avatar billede bpv69 Nybegynder
03. november 2008 - 19:47 #1
Ja For den klat penge vil jeg gå efter en msi gx serien...
Eller spar op og få en rigtig bærbar gamer-pc
http://www.alienware.com/customize/M17-notebook.aspx?Syscode=PC-LT-M17&SubCode=SKU-GAMER

Kæft den rykker :-)
Avatar billede haverslev Novice
03. november 2008 - 20:05 #2
Den HP Pavilion Dv7-1095eo du har fundet frem til i linket, er en ganske udemærket og fin gamer bærebar.
Den har et Nvidia Gforce 9600M gt grafikkort, det er dog ikke det ypperste pt. hvad ang. grafikkort i bærebare maskiner.
De bedste idag, hedder 9700M gt eller det allerbedste 9800M Gt
Der er plads til 8 gb ram, selvom der pt. kun er 4Gb ram installeret fysisk. - men med 64bit Vista installeret, så er der heller ingen problem her efterfølgende.
(32bit Vista kan kun køre med 4Gb ram)

Hvis der er lidt mere penge på kontoen, eller der kan spares lidt mere op, så vil jeg anbefale denne - den er lige en tand bedere:
http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=G71V-7S024G
Avatar billede telum Nybegynder
04. november 2008 - 09:26 #3
@haverslev

ja det er også en fin maskine. Især bider jeg mærke i, at den har ddr3 ram med 1333mhz. Den er dog lidt dyrere, men vil lige høre ham om han vil ofre lidt mere.

@bpv69

Hvis jeg havde brug for en gamer-PC ville jeg selv bygge den. Alienware er 100% coolness, men kun hvis man har penge som skidt =)