Avatar billede michael_c Nybegynder
25. oktober 2008 - 19:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

oveførsel af variabel til database via link

Jeg har et sql kald jeg gerne vil kalde via et link. Jeg kan godt finde ud af det med et variabel. f.eks. findads.php?katalog='FKF-Y' men hvordan gør jeg med to variabler.

Jeg har prøvet med findads.php?$b='FKF-Y' && $e='2008', men det vil ikke virke.

Er der nogle der kan hjælpe

Michael
Avatar billede leif Seniormester
25. oktober 2008 - 19:56 #1
findads.php?b='FKF-Y'&e='2008'
Avatar billede keysersoze Guru
25. oktober 2008 - 19:56 #2
findads.php?katalog='FKF-Y'&$e='2008'

Bedre er nok findads.php?katalog=FKF-Y&$e=2008 og så sørg for at validere input så ikke du risikerer at blive udsat for SQL Injection.
Avatar billede michael_c Nybegynder
25. oktober 2008 - 20:31 #3
Hej Tak for hjælpen og smid et svar
Avatar billede keysersoze Guru
26. oktober 2008 - 14:28 #4
svar :)