Avatar billede mikebulow Nybegynder
23. oktober 2008 - 16:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cisco 851

Hey eksperter..
Har et problem. har fået givet min Cisco Router ( 851) den forkerte firmware opdatering så den dur ikke rigtig.. kan få kontakt til den igennem hyperterminalen så den virker stadig.. er der nogen mulighed for at redde den eller skal jeg bare trampe på den og købe en ny ?
Avatar billede olly Nybegynder
23. oktober 2008 - 17:04 #1
Hvordan forkert firmware opdatering? Forkert featureset IOS eller hvad mener du?

Du kan evt vise hvad du får når du connecter til den via consolen.
Avatar billede mikebulow Nybegynder
23. oktober 2008 - 17:23 #2
vi ville give den en nyre version på. det alle mulige sjove tegn.
Avatar billede mikebulow Nybegynder
17. januar 2009 - 17:07 #3
vi har smidt dem ud da vi ikke kunne finde en fuld version af firmware