Avatar billede mrpalermo Nybegynder
23. oktober 2008 - 15:49 Der er 2 kommentarer

Upload via en webservice

Hej eksperter

Jeg skal have lavet en funktion i en webservice, som kan uploade en mappestruktur + filer til en FTP server.
Mappestrukturen går typisk 3 niveauer ud, hvor der ligger et vilkårligt antal filer i:

Arkiv
  Bruger_1
    Periode_1
      fil_1
      fil_2
      ...
    Periode_2
      fil_1
      ...
  Bruger_2
  ....

Både bruger antallet og periode antallet er dynamisk, og det samme er naturligvis antallet af filer også.

Både mappestrukturen og filerne skal placeres på FTP serveren. Dvs en nøjagtig kopi. Hvordan dælen kan man gribe sådan en sag an?

Er der evt. nogle der skulle ligge inde med et kode eks, vil det være hjertens velkommen...

Håber i kan hjælpe
Avatar billede arne_v Ekspert
25. oktober 2008 - 01:50 #1
Er det korrekt forstået at du vil:

en client maskine med en app skrevet i et eller andet sprog laver et SOAP/HTTP
til en server til noget C# (eller VB.NET) kode som uploader et antal filer fra
den server til en tredie maskine - en FTP server

?
Avatar billede montago Praktikant
01. december 2008 - 22:54 #2
du skal nok bruge det her :-D

http://www.codeproject.com/KB/IP/FtpClient.aspx

FTP Client via Sockets til .NET