Avatar billede dougheffernan Nybegynder
23. oktober 2008 - 12:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mails kan åbnes under den ene konto, men ikke den anden.

Sidder med det besynderlige problem at på en specifik computer, kan den ene bruger ikke se indholdet af sine mails, med mindre vedkommende klikker på Besvar (visse mails kan dog heller ikke vises på denne måde).

Når jeg logger på som en anden bruger og kopierer .pst filerne, så Outlook åbner de samme filer/mails, er der ingen problem med at åbne mailene (under denne konto).

:(

Der er tale om .pst filer, ikke Exchange Server forbindelse.
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
23. oktober 2008 - 12:06 #1
Nogen ideer?

Hvis jeg under den første bruger forsøger at åbne Outlook datafil (*.pst), har jeg ikke mulighed for at vælge NOGEN SOM HELST filer, hverken .pst eller andre extensions (under den anden bruger går det fint med at åbne .pst filerne)
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
23. oktober 2008 - 13:48 #2
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
24. oktober 2008 - 09:02 #3
Tror bare jeg nøjes med at flytte filer og indstillinger til den anden brugerkonto vha. Windows XP's indbyggede funktion. Hører dog stadig gerne hvis der er nogen der finder en løsning.
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
24. oktober 2008 - 10:23 #4
Nu bliver det %&#& ikke værre! :(
Oprettede en ny konto, kopierede .pst filer, Favorites, Documents osv, mappe for mappe i stifinder, ingen problemer, mails åbnede fint under den nye konto.
Deaktiverede et par af de andre kontoer, så der kun var 2 tilbage, den nye og den under hvilken mails ikke kunne vises (begge medlem af administrators gruppen)
Genstartede og mails åbnede stadig fint under den nye konto.
Fjernede den problematiske konto fra administratorsgruppen og deaktiverede den.
Nu kan jeg ikke se indholdet af mailene under den nye konto!! :(
Ændrede den gamle konto tilbage igen (admin gruppe, aktiveret) - mails kan STADIG ikke åbnes under den nye konto!
Genstartede PC'en, stadig ingen adgang til mails under ny konto. Hvis den gamle konto kan åbne mails nu, så......det KAN den!!! :( :( :(

Er det noget med brugerrettigheder eller.....?
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
24. oktober 2008 - 10:25 #5
Computeren kører NTFS på drevet, ingen deling (ingen Sikkerheds-fane)
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
24. oktober 2008 - 10:37 #6
Hmm.....
Når jeg logger på den nye konto og åbner Outlook, er mailene tomme.
Hvis jeg så vælger Skift bruger og logger på med den gamle konto og åbner Outlook, så er der ingen problemer (under den gamle konto, altså)

Hvis jeg i stedet for ovenstående starter med at logge på den gamle konto, er scenariet lige omvendt! Så kan jeg fint se mailene under den nye konto! :(

FOR %&¤%&¤!
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
24. oktober 2008 - 13:09 #7
Når jeg åbner en mail, som ikke vises, og så vælger Rediger -> Marker alt og så kopierer det og indsætter det i et Word dokument, vises indholdet fint (i Word, mailen er stadig "tom").

Det er SÅ mærkeligt...
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
29. januar 2009 - 09:12 #8
Lukker spørgsmålet igen.