Avatar billede pctiger Nybegynder
22. oktober 2008 - 07:41 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Fra dansk til engelsk...hjælp hvordan

Har Windows xp prof. (dansk) men har behov for den engelsk version.

Er det muligt at "konverter" til Win XP prof. engelsk ?

Vh/Jens
Avatar billede leif Seniormester
22. oktober 2008 - 07:49 #1
Nej, det kræver in reinstallation med mindre det er en MUI version du har.
Avatar billede leif Seniormester
22. oktober 2008 - 07:52 #2
Det er sjældent en MUI med mindre at det er en maskine fra en Multinational virksomhed som har behov for at kunne skifte Sprog med jævne mellemrum
Avatar billede Jensen DK Novice
22. oktober 2008 - 08:00 #3
Du kan ikke ændre sprog i XP, det er kun i Vista man kan det, du skal have en engelsk installationsskive.
Avatar billede pctiger Nybegynder
22. oktober 2008 - 10:28 #4
Kan jeg låne en engelsk version, men bruge licensnøglen fra den jeg har (danske) ?
Avatar billede Jensen DK Novice
22. oktober 2008 - 10:41 #5
Nej det duer ikke.
Avatar billede nissen2630 Novice
26. oktober 2008 - 00:58 #6
Fandt på et tidspunkt et fix fra MS der oversatte XP Home til dansk fra Engelsk. Så helt umuligt er det vel ikke :-)

Mvh
  Nissen2630
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 10:17 #7
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
01. januar 2009 - 07:54 #8
Det er fantastisk, at dem med problemer kan finde ud af, at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af, at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.
Det er en ting der kan få betydning for hjælp en anden gang, hvor der er brug for det.