Avatar billede coxweli Nybegynder
18. oktober 2008 - 21:47 Der er 2 kommentarer

Vise billedminiaturer i alle mapper i vista

hvordan får jeg Windows Vista til at vise miniaturebilleder i alle mapper der er billeder i? f.eks. når jeg tilslutter en telefon...

Jeg har Windows Vista Home Premium 32 bit.
Avatar billede palle_pirat Nybegynder
19. oktober 2008 - 02:50 #1
Har du ændret i 'Mappe indstillinger'(Den finder du i 'Kontrolpanel')? Der har du i hvert fald en indstilling "Husk hver mappes visningsindstillinger". Hvis den er afkrydset vil den huske hvordan de forskellige mapper skal vises.
Avatar billede thov Forsker
19. oktober 2008 - 03:38 #2
Vises der ingen miniaturer, når mappevisningen er sat til store- eller ekstrastore ikoner, kan funktionen være deaktiveret.
For at få den tilbage, skal du skrive dette i et kommandoprompt:
"regsvr32 shimgvw.dll" efterfulgt af <enter> (Uden de to ") :-)

Nu er det jo Vista, så for at være sikker på at det kan gøres uden brok, så find CMD.EXE i Windows mappen, højreklik på cmd, og vælg 'kør som admimistrator'.