Avatar billede fireworm Nybegynder
18. oktober 2008 - 10:31 Der er 6 kommentarer

Fullrates trådløse router - noget værd?

Jeg skal have bestilt internet til mine forældre - som ikke har de store behov.

Valget er derfor faldet på Fullrates 2mbit/512kbit. For at reducere antallet af routere har jeg overvejet at benytte mig ad Fullrates router med indbygget Wifi: ZyXEL 2602HW

Spørgsmålet er bare: Er den noget værd og hvor meget kan man bestemme? Kan ikke finde ud af om den er stabil nok og har god kryptering (tænker her WPA2).

Har erfaring med et lignende produkt fra Netgear via TDC, hvor den resettede alle sikkerhedssettings osv. efter noget tid til det som TDC havde fastlagt, hvilket var møgirreterende.
Avatar billede mccookie Seniormester
18. oktober 2008 - 10:39 #1
Hejsa

Jeg har fullrate og har fuld adgang til min router
Avatar billede fireworm Nybegynder
18. oktober 2008 - 18:35 #2
Er det ZyXEL 2602HW? Og så så fald, hvor stabil er den?
Avatar billede mccookie Seniormester
18. oktober 2008 - 21:14 #3
Det er modellen uden wifi, da vi allerede havde en trådløs router.
Generelt har vi været godt tilfredse med Fullrate og har der været udfald på vores central. Har vi som en god service, modtaget en sms med notering fejlen, længde på udberedelse og modtaget en sms når fejlen var udbedret.

Så hvis de vil undvære "trygheden" og prisen fra TDC, så skal du bare bestille noget Internet til dem.

///H
Avatar billede fireworm Nybegynder
18. oktober 2008 - 23:38 #4
Ok, som det forlyder i spørgsmålet så ER valget allerede faldet på Fullrate. Det drejer sig om hvor god deres trådløse router er :o)
Avatar billede fireworm Nybegynder
15. november 2008 - 16:30 #5
Ingen svar, lukker spørgsmålet
Avatar billede mccookie Seniormester
22. juni 2010 - 06:39 #6
Lukketid?