Avatar billede firfox Nybegynder
16. oktober 2008 - 14:38 Der er 7 kommentarer

gem en udsendelse

hej
jeg har været inde på DR radio og her fandt jeg et hørespil, som jeg hørte for mange år siden det hed SIVA SKRIGET,
http://www.dr.dk/P1/Fiktion/Siva_skriget/20080929113614.htm
jeg vil meget gerne gemme dette hørespil på min harddisk, således at jeg kan tage den ud på min mp3 afspiller og høre den når jeg går en tur, men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg gemmer den som en mp3 fil på harddisken
jeg håber meget at der er en som kan hjælpe mig TAK
Avatar billede t-bee Novice
16. oktober 2008 - 15:55 #1
Mon ikke du kan finde noget her:
http://www.piratgruppen.org/spip.php?rubrique2#Streamripping
Jeg ved nu ikke om det er helt lovligt, ville ikke tro det.
Avatar billede locke Nybegynder
17. oktober 2008 - 14:41 #2
Så længe man ikke skal bryde en kopispærring, så må man gerne
Avatar billede t-bee Novice
17. oktober 2008 - 14:52 #3
Det kommer nok an på hvorvidt $65 i lov om ophavsret skal tages for gode varer, jeg synes godt man kan blive en kende forvirret når man graver dybere i hvad man må og ikke må.
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=12014

Men det er jo heller ikke det spørgsmålet handler om... heldigvis!
Avatar billede t-bee Novice
11. december 2008 - 13:46 #4
Hvad er status?
Avatar billede tesatesa Nybegynder
13. december 2008 - 16:16 #5
status er at t-bee får de 60 point
Avatar billede t-bee Novice
14. december 2008 - 15:08 #6
Takker!
Avatar billede t-bee Novice
06. april 2009 - 11:56 #7
Husk at acceptere svar:)