Avatar billede fdkelix Nybegynder
15. oktober 2008 - 11:33 Der er 3 kommentarer

Tasten virker ikke efter hensigten!

X Når jeg vil bruge ¨-tasten til at skrive ü, skriver den først ¨¨, uden at lave uet nedenunder. Jo, jeg har brugt den 1 million gange uden problemer, så jeg ved godt, hvordan. Der er nogen, der mener, at det er tegn på, at en hacker forsøger at aflæse mit tastatur og dermed kodeord.Jeg har undersøgt computeren for virus, bugs og andet uden resultat

Denne knap virker heller ikke efter hensigten: `. Jeg kan ikke lave accent. Der kommer de 2 tegn også til at stå ved siden af hinanden i stedet for over og under hinanden.
15. oktober 2008 - 11:44 #1
Er det kun i Word, eller gælder det også andre programmer?
Avatar billede fdkelix Nybegynder
15. oktober 2008 - 11:55 #2
Egentlig er det måske et hardwareproblem men jeg kunne ikke finde en sektion, der passer i den kategori her på sitet, så derfor tyede jeg til Wordsektionen i kategori tekstbehandling.

Ja, hver gang jeg bruger tasterne er den gal. F. eks. når jeg taster i browseren eller et søgefelt på nettet.
Avatar billede lwi Nybegynder
07. november 2008 - 20:16 #3
og du har selvsagt forsøgt dig med at andet tastatur ?