Avatar billede kristianvesterskov Nybegynder
13. oktober 2008 - 14:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Recovery af partion

Hej jeg har købt mig en smart bærbar. Som bliver leveret med en partion som er backup til vista.
Jeg hader vista så slettede det hele og lagde xp pro ind. slettede dog partionen.  Men ønsker nu at få den tilbage til fabriksstand. da min recovery disk ikke virker optimalt !
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2008 - 15:11 #1
det tror jeg ikke du kan.
du skriver selv
        ind. slettede dog partionen.

lån en recoverycd fra en der har en lignende eller fortæl forretningen at du har mistet dem/den - det kan da være du kan købe dem/den billigt.

jeg er med på en lytter.
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2008 - 16:24 #2
dette program kan gendanne hele partitioner men men om du kan få det til at virke igen tvivler jeg meget på.
måske kan du gendanne så du kan lave recovery cd fra den - jeg ved det faktisk ikke

http://www.recovermyfiles.com/

m.v.h
Avatar billede ole_madsen Ekspert
13. oktober 2008 - 17:04 #3
Visse af Lenovos bærbare er muligt at gendanne til leveringstilstanden v.h.a. en opdatering til "Rescue and Recovery" programmet.

Du nævner ikke mærke og model - så nærmeste råd må være at gå på producentens hjemmeside og se, hvad der er til download for din model.
Avatar billede kristianvesterskov Nybegynder
14. oktober 2008 - 08:31 #4
acer aspire 6920G sorry. glemte jeg. Jeg har cderne til at lave recovery. Men når jeg kører dem Starter den op i "acer arcade mode" som virker lidt som noget media center. hvis jeg så under start holder alt + f10 nede booter den op i vista fabriksindstillinger. Mærkeligt. Jeg har funder mig en skive der passede til min licens. så jeg har indstalleret en tom vista og fundet driver, og nu kører den rigtigt godt. så må jeg lade være med at tænke på det andet problem det var bare jeg ville godt vide hvorfor den gør det ? men har ikke så meget tid mere til at sidde og rode ved det.
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2008 - 09:05 #5
har man pc er tiden besat

så giv dig selv point og luk spørgsmålet.
Avatar billede kristianvesterskov Nybegynder
22. december 2009 - 12:51 #6
Ja gør jeg så :=)