Avatar billede sportnutrition Nybegynder
03. oktober 2008 - 17:35 Der er 6 kommentarer

Min hjemmeside

Hvad vil i anslå det vil koste at gøre min side mere pro. og mere tiltrækkende for kunder?

www.sportnutrition.dk

Jeg mener der skal jo laves en del grafik, for at få den på højde med andre konkurenter på nettet.

Håber i vil hjælpe mig lidt på vej.
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2008 - 18:29 #1
Fjern dine 2 blinkende banner/reklamer de genere mere ind de gavner. Og så fjern den der 'Nope.dk' den ser ret uprofessionel ud..
Avatar billede sportnutrition Nybegynder
03. oktober 2008 - 18:48 #2
Okay,nu er jeg en mega nybegynder, men hvad vil du så synes jeg skulle have der i stedet for?
Jeg har valgt at ligge det fitness2all ind, da det også er mit forum...

Hvordan ville du vælge at lave dine tilbud når du ikke synes om min rulle metoede, og hvilke andre muligheder har jeg?
Avatar billede Slater Ekspert
03. oktober 2008 - 18:51 #3
Jeg synes nu egentlig den ser rimelig prof ud, grafisk. Tpct har ret: fjern grimt banner og nope-ting - og så ret alle de stavefejl. Jeg ved jeg langt fra er den eneste der, rent underbevidst, synes en side virker langt mindre professionel, når den er oversået med stave- og grammatikfejl.

Bl.a.:
- "Skridtbeskytter", "begynderhandsker" og flere andre produkter er i ét ord.
- Det samme er "træningsprogrammer", "træningstilbehør", "træningstøj", "billedoversigt" og "energidrikke" (som også har et "r" for meget på).
- Det hedder "avanceret", ikke "advanceret".
"Returnere en vare" er ikke grammatisk ukorrekt, men det lyder forkert. Man skriver normalt den slags i bydeform, altså "Returner en vare".
- Sikkert mere.
Avatar billede sportnutrition Nybegynder
03. oktober 2008 - 19:23 #4
Viperine tusind tak for det.

Jeg skal bare finde en som kan lave et nyt flot banner til mig...
Avatar billede mywebcreations Nybegynder
04. oktober 2008 - 07:02 #5
Hej Sportnutrition,

Se nedenstående link og får inspiration:

http://lichbt.mwc.com.vn/sportnutrition

Med venlig hilsen
Kim H.
tkhau@mwc.vn
Avatar billede sportnutrition Nybegynder
04. oktober 2008 - 08:26 #6
OMG det ser sgu herre flot ud det du har lavet der, nøj man blive jo helt misundelig.....