Avatar billede sportnutrition Nybegynder
03. oktober 2008 - 17:15 Der er 4 kommentarer

www.sportnutrition.dk

Hej med jer, jeg vil gerne modtage kommentar og gode råd på min shop www.sportnutrition.dk

samtidlig sørger jeg gerne en som vil være sød og hjælpe mig med banner---)
Avatar billede aaberg Nybegynder
04. oktober 2008 - 20:57 #1
Siden er nem overskuelig og uden for meget lir. Dette er positivt. Det eneste jeg synes er lidt dårligt, er at alle de små billeder af produkter bliver vist i en helt forkert aspekt ratio. Det ser rimeligt dumt ud. Derudover kan jeg ikke lide den røde baggrundsfarve på billederne.

Du kan måske gøre hele teksten, hvor der står "Indkøbskurv", til et link. Det tog mig lidt tid at finde ud af at man skulle trykke på den lille pil.
Avatar billede sportnutrition Nybegynder
04. oktober 2008 - 21:24 #2
Hvilken baggrunds farve vil du så forslå?
De billeder jeg får, er i den type, og jeg ved ganske ærligt ike hvordan man ændre dem hvis dette er nødvendigt, de er jo flotte når man ser dem i stor...

Ved du hvordan man kan gøre den tekst hvor der står indkøbskurv til et helt link?
Avatar billede aaberg Nybegynder
04. oktober 2008 - 22:00 #3
Jeg tror at grunden til at de har en rød baggrund, er vel så man nemt selv kan erstatte den. Lidt ligesom den berømte blå skærm i vejrudsigten, som ligner et vejrkort når vi ser den på fjernsynet.Dette kan nemt gøres i de fleste billedebehandlingsprogrammer. Aspekt ratioen på billederne bliver du næsten nød til at gøre et eller andet ved. Det ser rimeligt uprofessionelt ud, når billederne bliver strukket på den måde.

Følgende side synes jeg er et godt eksempel på, hvordan det kan gøres. Her har billederne en usynlig baggrund, og korrekt aspekt ratio.
http://www.komplett.dk

For at lave et link i html, bruger man et <a> tag. F.els <a href="http://google.com">Gå til google</a>
På din side har du et <a> tag rundt om pilen. Denne skal ændres så den både går rundt om teksten "Indkøbskurv" og pilen.
Avatar billede sportnutrition Nybegynder
05. oktober 2008 - 08:46 #4
Tusind tak for de gode råd, det sætter jeg pris på.
Jeg skal have fundet nogen som vil hjælpe mig på vej, også går vi ellers igang.

Flere kommentar modtages gerne.