Avatar billede salimbharuchi Nybegynder
30. september 2008 - 19:04 Der er 4 kommentarer

I need a script for C.V builder PHP or ASP

hi experts,
I am building a website it is basically build for recruitment company, the basic idea is the company needs an overview of the student, so they need a form where user submits their details like...name, age, location, sex, education, certifications, and so on and on,,,but this data gets stored in a database lets say ACCESS DB...and at the end admin must be able to get reports for each and every user who submits a form from websites...
Hope i have explained properly..
Waitin for the solutions..
Regards
Salim...
Avatar billede kongfjong Nybegynder
30. september 2008 - 19:22 #1
Hey Salim

Try to mail me at martin@spicyweb.dk, with a more detailed description, a budget and deadline:)
Avatar billede xirb Nybegynder
13. oktober 2008 - 13:06 #2
Hi Salim
Is the project done - or are you still searching for help?
Then please write your email.. Thanks!
Avatar billede salimbharuchi Nybegynder
13. oktober 2008 - 14:06 #3
Nope not yet...still looking for the solution dude...
salimbharuchi@gmail.com
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
28. oktober 2008 - 15:37 #4
Hi Salim

Feel free to contact me at kontakt@reanimation.dk, I'm an experienced PHP programmer, and I hope that I can provide a system for your needs.

Please write more about the project, and your budget.

Best Regards,
Elias Sørensen