Avatar billede chrisped Nybegynder
26. juni 2001 - 15:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DTS klipper tekst væk - hvorfor

Hej!

Jeg har et DTS-job, der eksporterer indholdet et antal tabeller til tekstfiler. Når jeg oprettes disse tekstfiler i DTS-pakken, og vælger at de skal være \'delimited\', klipper den konsekvent alt over 256 karakterer fra. Vælger jeg istedet fixed length, fungerer det fint.

Fixed length er bare noget skidt, da jeg et par steder benytter ntext-felter...

Any ideas? Hvorfor klipper den, og hvad kan jeg gøre for at undgå det?
Avatar billede torbenkoch Nybegynder
01. juli 2001 - 14:13 #1
Hejsa,

Det er en velkendt bug i DTS - hvilken service pack bruger du til din SQL Server (version 7, ikke?).

Jeg mener, at fejlen er rettet i SP3, men er ikke helt sikkert.
Avatar billede chris Nybegynder
16. juli 2001 - 17:29 #2
jeg lytter lige med her, da jeg sidder med nøjagtigt det samme problem.  ..... er iøvrigt også villigt til at smide points på  :)

Jeg kører med SP3
Avatar billede chrisped Nybegynder
16. juli 2001 - 17:33 #3
Jeg løste det ved at skrive et VB-program der dumper samtlige tabeller ud i en data ud i en fil. DTS-importen fungerer fint, så den får lov at rulle videre.
Avatar billede chris Nybegynder
16. juli 2001 - 21:25 #4
ok... jeg har nu fundet ud af at det ikke var min DTS, men et replace script der cutter i min tekst.
Avatar billede torbenkoch Nybegynder
16. juli 2001 - 23:12 #5
Chrisped: hvilken service pack har du på din SQL server??
Avatar billede chrisped Nybegynder
21. juli 2001 - 12:43 #6
Det er en SP2