Avatar billede kxh Nybegynder
29. september 2008 - 13:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Treeview med links

Hej

Jeg har et treeview som indeholder en masse noder som alle repræsentere et link til en anden side, jeg har så fået en forespørgsel om det er muligt at definere den string der bliver foreslået når en bruger højreklikker på noden og vælger "gem destination som"

Venlig hilsen
Kim Hansen
Avatar billede montago Praktikant
29. september 2008 - 14:43 #1
TreeView / Node bruger PostBack til navigering...

for at føje en ny funktionalitet til hver node, er du nødt til at lave din egen TreeNode

noget ala

public class MyTreeNode : TreeNode{}

hvor du sørger for at kalde / oprette alle nødvendige indre funktionaliteter.

dog med undtagelse af den funktion som bliver kaldt for at 'render' noden... hvori du sørger for at PostBack sker ved JS:onClick og href="" sættes til et reelt link.

dette er så hvidt jeg ved måden at gøre det på...
Avatar billede kxh Nybegynder
29. september 2008 - 15:32 #2
Hej

Det er lige præcis den måde jeg tilføjer noder på i koden, og angiver en postbackurl
men da mange af siderne henviser til samme aspx fil bare med et parameter på kommer der altid til at stå frm_xxx.aspx som default ved gem destination som, dette vil jeg gerne ændre til navnet på den side der bliver loaded.
Avatar billede montago Praktikant
29. september 2008 - 15:41 #3
så skal du eventuelt igang med URL-Rewrite som kan lave sjovere links:

http://minserver.com/smart link url/
http://minserver.com/smart link url 2/
http://minserver.com/smart splat/

lidt på samme måde som Experten gør det