Avatar billede caand Nybegynder
28. september 2008 - 20:22 Der er 4 kommentarer

acer aspire one

Hej. Er der nogle der har erfaringen med Acer aspire one modelen?
Har kigget lidt på den

http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=305
Avatar billede haverslev Novice
28. september 2008 - 21:33 #1
Avatar billede evildoctor Praktikant
29. september 2008 - 11:18 #2
Jeg har en Windows-version og er rigtig godt tilfreds med den.
For mig fungerer tastaturets størrelse uden problemer, og selv mere omfattende skrivning som jeg primært bruger den til, går fint.

Surfer en del emd den også, og det er også OK.

Samlet set - pris og størrelse tage i betragtning - er det et af mine bedre køb! :)
Men husk nu, den egner sig kun til at spille office-pakken og IE ;)
Avatar billede caand Nybegynder
29. september 2008 - 13:00 #3
Haverslev : Jeg læste godt den artikel og kommentare i går:)

Evildoctor:  Jeg skal bruge den til afspilning af musik ( alm. brug over anlæg - ingen redigering) også ellers normalt "studie" brug.

Mine tanker gik på at jeg enten skulle have mig en splinterny stationær med 20" fladskærm og så kvitte min gamle bærbar helt ellers også skulle jeg have en lille lækker bærbar. 2 af mine kammereter har nu købt denne acer aspire one og jeg syntes den var rigtig lækker. Og meget praktisk!.

Og i forhold til prisen syntes jeg man for rimelig meget hardvare med..
Avatar billede lennart Nybegynder
29. september 2008 - 22:20 #4
sorry for at hijacke tråden
hvad med at bruge den som media center har du prøvet det evildoctor
dvs slutte tv og se filmm primært
den ligner meget den jeg så ude i fona og merlin i bryggen i vejle..
den var rigtig fed..