Avatar billede mol23 Nybegynder
20. september 2008 - 09:21 Der er 2 kommentarer

lydkort + logitech easycall desktop

Hejsa, jeg har fået et lille problem med mit c-media lydkort, og min logitech easycall desktop, jeg installerede nye drivere til easycall, og pludselig begynder alt musik og andre lyde at hakke helt tosset når de afspilles over mit c-media lydkort, det har ellers fungeret således at c-media er til mit surround anlæg, og easycall har været til samtaler (skype, msn osv.) Men det er begyndt at hakke meget, specielt når maskinen skal lave lidt ..

Sidder på XP, Dual 1.8, 4 gb ram 512 gfx, så efter min bedste overbevisning kan der kun være tale om en drivre konflik eller fejl... Nogen andre bud? Eller nogen som lige sidder / har siddet med samme problem?

MOL23
Avatar billede mol23 Nybegynder
02. oktober 2008 - 08:15 #1
Har imidlertid fundet ud af at der er tale om et "Trust SC-5100 5.1 surround  soundcard". Samt at der umiddelbart ikke er nogen konflikter med "logitech easycall desktop" så tænkte på om der måske findes et lille program eller noget, som kan tjekke at der ikke er codec konflikter, eller mangel på samme!?!

MOL23
Avatar billede mol23 Nybegynder
21. januar 2009 - 12:42 #2
klaret selv! købte et nyt!