Avatar billede spirella Nybegynder
18. september 2008 - 17:38 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Langsom Surf

JEG KOMMER PÅ NETTET HURTIG NOK, MEN NÅR JEG SURFER RUNDT ELLER SKIFTER SIDE, GÅR HELE SYSTEMET NÆRMEST I STÅ, KAN TAGE OP TIL 3 MIN INDEN NÆSTE SIDE ER KLAR.
DER STÅR HVER GANG (SVARER IKKE)PÅ DEN ØVERSTE BLÅ BJÆLKE.

JEG HAR VIRUS SCANNET OG SCANNET FOR SPYWARE OG FJERNET DE FÅ DER VAR. FJERNET COOKIES OG TEMP.FILER - GÅR DET FAKTISK HVER 15 MIN FOR AT SPEEDE LIDT OP.

I GÅR SAGDE MIN UDBYDER DET VAR MIN ROUTER ELLER NETKORTET.
KØBTE NYT NETKORT OG DRIVER - DA EN NETVÆRK UNDERSØGELSE SKRIVER MISLYKKES VED NETKORT, MEN....
I DAG SIGER MIN UDBYDER DET KAN IKKE VÆRE NETKORTET, SÅ VILLE JEG SLET IKKE KUNNE KOMME PÅ NETTER, MEN AT DET DERIMOD ER MIN SWIFT SOM ER MELLEM 2 COMPUTERE, MEN...
HVIS JEG TAGER DEN FRA KAN PERSONEN I ET ANDET RUM IKKE KOMME PÅ NETTER OG I ROUTEREN ER KOM EN PORT TIL EN LEDNING.
JEG ER NU ET STORT SPØRGSMÅLS TEGN, OG TØR IKKE BRUGE CLEAN OUT, FOR DET PROGRAM FLYTTER SOM REGEL NOGLE FILER.
HAR ALM NETVÆRK.

MANGE TAK HVIS NOGEN KAN HJÆLPE.SPIRELLA
Avatar billede reinelt Nybegynder
19. september 2008 - 13:44 #1
kan du give mig hjemmesiden du ikke kan komme ind på.
Avatar billede spirella Nybegynder
19. september 2008 - 14:00 #2
www.ebay.com og www.extrabladet.dk er dem jeg flere gange dagligt går ind på men det gælder alle Internetsider...
Har prøvet at bruge min DISKOPRYDNING for at se om der er flere filer jeg ikke har fjernet, men den er gået i stå, og ved ikke hvordan jeg får den til at fungere igen.
Spirella
Avatar billede reinelt Nybegynder
19. september 2008 - 14:10 #3
jeg kan se mange billeder på begge sider og det kunne tyde på du mangler nogle javaprogrammer. kan du se i kontrolpanal-tilføj/fjern programmer om der nogen steder står der er java programmer tilstede. hvis ikke så prov denne hjemmeside for javaprogrammer http://www.java.com/ og download freee java
Avatar billede reinelt Nybegynder
19. september 2008 - 14:11 #4
hvad er clean out?
Avatar billede reinelt Nybegynder
19. september 2008 - 14:42 #5
den diskoprydning ligger i start-programmer-tilbehør-systemværktøjer er ikke et godt
tegn,hvis den ikke virker, hvad med defragmentering virker den heller ikke?
Avatar billede spirella Nybegynder
19. september 2008 - 16:03 #6
Jeg kan godt åbne Diskoprydning men,den går ikke igang. Jeg har lige defragmenteret så den virker.
Mærkeligt nok havde jeg ikke Java (har haft) så jeg downl. men det blev faktisk værre, nu tager det mega lang tid at åbne hovedsiden jeg skal bruge og på alle sider kommer til højre et rødt kryds, hvor der står at handlingen er annuleret.
Jeg downl hele programmet men det viser sig i tilføj/fjern som JAVA(TM)6 update 7.
Avatar billede reinelt Nybegynder
19. september 2008 - 16:20 #7
hvordan virker maskinen så nu efter java.
Avatar billede reinelt Nybegynder
19. september 2008 - 16:27 #8
http://www.java.com/en/download/manual.jsp hvilken browser bruger du kan du have
valgt en forkert download.
Avatar billede spirella Nybegynder
20. september 2008 - 00:35 #9
Jeg kunne verify min installation, og det gjorde jeg, og havde downl. den rigtige version,men det har ikke hjulpet, tværtimod tager det nu tid at åbne for første side, og den kunne jeg før komme ind på men ikke surfe uden programmet "Frøs".
Jeg har XP og IExplore.
Du har gjort hvad du kunne og det takker jeg for, skal nok fordele point.
Spirella
Avatar billede reinelt Nybegynder
20. september 2008 - 08:29 #10
HUSK at vælge den gratis udgave.er et oprydningprogram            advanced windowscare personal. det er på dansk hvis du vælger det til slut.

du skal selv opdatere det i funktioner/opdater i højre øverste hjørne.

det kan meget mere end det du efterspørger

http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html?Str=download

jeg har flere forslag til oprydningsprogrammer, så vend tilbage hvis du føler er nødvendigt.
Avatar billede spirella Nybegynder
20. september 2008 - 11:42 #11
Tusind tak har været inde og kigge, og det ser lovende ud.
Tror du jeg roligt kan downl. dette program uden der flyttes filer.
Jeg ved nogle betalende versioner flytter filer, så det kan være svært at finde dem igen, det sker mest med IM (IncrediMail)filer, som jeg har kørt med siden 1999.
Eller ville jeg have brugt Systemgendannelse og gået en uge tilbage, men så mister jeg alt der er kommet ind fra den dag jeg gendanner.
Avatar billede reinelt Nybegynder
20. september 2008 - 19:24 #12
ja. til din orientering har jeg aldrig kunnet lide incredimailsom efterlader mange sporhunde.
men har du kørt med det så længe sikkert på grund af de sjove humørikoner,
iobit fjerner alle overflødige filer men dog ikke mailfiler.
jeg tror ikke gendannelse virker på frysefejl, da tror jeg mere på rensning.
du kan også prøve ccleaner istedet der kan du se hvilke filer den fjerner.
http://www.ccleaner.com/download vælg dovwnload filhippo.
Avatar billede reinelt Nybegynder
22. september 2008 - 09:35 #13
husk at acceptere svar. måske flere meldinger
Avatar billede spirella Nybegynder
22. september 2008 - 14:01 #14
Jeg downl. dit anviste program som fandt 183 Invalid entries, men som jeg læste det skulle jeg betale 250 kr for at få dem fjernet, så det gratis bestod i at jeg kunne se hvilke filer det var jeg havde, og printe ud men...
Jeg ville aldrig turde fjerne dem, da det ser ud som om programmet så ville fjerne nogle af mine rigtig gode installationer. Det viste også jeg skulle have 2 filer fra Kazaa og det program har jeg aldrig rørt ved, da det er berømt for virus..

Lige nu tør jeg ikke rigtig eksperimentere med programmer der bare fjerner de filer jeg bruger.

Men som sagt 1000 tak for din assistance, jeg har da lært en del.
Spirella.
Avatar billede reinelt Nybegynder
22. september 2008 - 15:25 #15
hvis der er iobit vi taler er der en gratis udgave hvor du kan få fjernet tingene gratis

http://www.download.com/Advanced-WindowsCare-Personal/3000-2086_4-10407614.html?part=dl-AdvancedW&subj=uo&tag=button&cdlPid=10875987. jeg synes du
skal prøve den og få fjernet de kazaafiler. hvad er det for installationer
du er bange for??
Avatar billede spirella Nybegynder
22. september 2008 - 15:48 #16
I de 183 filer som jeg printede ud til 11 sider var der bl.a. forskellig Font, layers til PaintShop Pro 5+9+10 samt Animations Shop som jeg bruger daglig til animationer. Jeg downl. det gratis program, som midt i det hele sagde, at hvis de skulle fjerne filerne for mig skulle jeg lade mig registrere og betale 249 kr exact. Det har jeg heller intet imod men ville se hvad programmet fjernede først og da det kom frem, blev jeg utryg.

Takker.
Avatar billede reinelt Nybegynder
22. september 2008 - 17:38 #17
tak for fin info. jeg kan godt forstår du bliver utryg, men jeg har aldrig været ude for at de har krævet betaling ved det gratis program.men jeg vil notere at du har været ude for det. takker for point og du er altid velkommen en anden gang.