Avatar billede thth Nybegynder
08. september 2008 - 20:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dual Monitors OVEN på hinanden

Hej ...

Er der nogen af jer ekeperter der kender et stykke software der kan lave extented desktop på 2 skræme jeg har stående oven på hinanden .....

Jeg har min Notebook stående på borden og en 22 tomer skærm hængende på væggen lige over .....

Er der en mulighed for at bruge dem som en ektended Desktop oven over hinanden ..??

På forhånd tak

THTH
Avatar billede hmortensen Nybegynder
08. september 2008 - 20:32 #1
I skærmindstiilinger, hvor du kan vælge opløsning, bør du også kunne hive rundt i de to små skærme, så du kan placere dem præcist hvor du vil.
Avatar billede thth Nybegynder
08. september 2008 - 20:59 #2
hej hmortensen .. Fantastisk ... Tak skal du have .. Jeg havde ikke kunnet få det til at fungere .... TAKKER .. Smid et svar
Avatar billede hmortensen Nybegynder
08. september 2008 - 21:09 #3
Det var så lidt.