Avatar billede thomasbp Nybegynder
25. juni 2001 - 17:46 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

pcen låser???

Ofte men ikke altid låser pcen når jeg sender e-mail med store vedhæftede filer f.eks. 6Mb eller samme fil befinder sig i Word97 og skal udprintes. Jeg har prøvet mangt og meget. Geninstallere både WORD og OUTLOOK 5.5 det hjælper med kun kort tid.
Hvis jeg vil geninstallere Win98SE oveni, skal jeg da afinstallere antivirus, firewall plus diverse afinstallerbare windowsopdateringer fra windowsupdate først????
Avatar billede lykkeb Nybegynder
25. juni 2001 - 17:51 #1
Nej, det burde ikke være nødvendigt, men det er nogle gange, så det sikreste er at du gør det!
Avatar billede plexx Nybegynder
25. juni 2001 - 17:57 #2
Nej det behøver du ikke.
Jeg tror det vil hjælpe på dit problem hvis du geninstallerer windows hvis dette så ikke hjælper så prøv at køre Scandisk eller diskfragmentering

-Plexx
Avatar billede thomasbp Nybegynder
25. juni 2001 - 18:02 #3
det er både ja og nej? Jeg har kørt scanreg /fix i dos og scandisk all og Power Defrag men lige meget hjælper det!!!!? nu prøver jeg at køre de 3 igen og win 98 derefte. og jeg vender tilbage med point!!!!!!!!!!!!
Avatar billede thomasbp Nybegynder
25. juni 2001 - 21:01 #4
Så nu endelig under boot processen inden Win98 install. blev det afsløret at ebd.sys og keybord.com var beskadiget.Jeg fandt ud af at i systemdatabasen var der angivet en nederlandsk keybord og Country.sys ligeså. nu er jeg igennem genstalleringen og alt funker
Avatar billede thomasbp Nybegynder
25. juni 2001 - 21:07 #5
plexx du ramte plexx nej plet. 50 point til dig og 10 til dig lykkeb. Tak for jeres indsats