Avatar billede jan-m Nybegynder
06. september 2008 - 00:19 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Ændring af Explorer 64bit til 32bit

Hej eksperter

I forbindelse med at jeg har købt ny pc, med 64bits Vista, har jeg fået problemer med min internetbank. Bankens hotline oplyser at jeg skal åbne min internetbank i 32bits explorer, men ved iøvrigt ikke hvordan. Er der nogen her der kan hjælpe?
Avatar billede Jensen DK Novice
06. september 2008 - 09:19 #1
Avatar billede kontrol Nybegynder
06. september 2008 - 12:30 #3
The Internet Explorer shortcut in the Quick Launch toolbar and in the Start menu of Vista x64 will run the 32-bit version of Internet Explorer by default.

ref.:
http://pietschsoft.com/post/2006/12/Vista-Experience-Update-Windows-Vista-x64-runs-32-bit-Internet-Explorer-by-Default.aspx
Avatar billede Jensen DK Novice
06. september 2008 - 13:26 #4
Her har du kontrols link på Dansk.

Currently 3,142857/5 Stars.12345  Vista Erfaringen Update: Windows Vista x64 kører 32-bit Internet Explorer ved Default
Internet Explorer genvej i værktøjslinjen Hurtig start og i Start-menuen i Vista x64 vil køre 32-bit version af Internet Explorer som standard. Hvorfor køre 32-bit version, hvis IE på 64-bit versionen af Vista?

Der er faktisk to genveje til Internet Explorer i "Alle programmer" menuen. Hvorfor to og hvad er forskellen?

Her er titlen på hver og exe's de kører:

Internet Explorer
"C: \ Program Files (x86) \ Internet Explorer \ iexplore.exe"

Internet Explorer (64-bit)
"C: \ Programmer \ Internet Explorer \ iexplore.exe"

Den første løber nemlig fra "Program Files (x86)" mappe, det er 32-bit version. Den anden er 64-bit version.

Hvordan gør jeg Quick Launch genvej køre 64-bit version af IE?

Højreklik på genvejen
Klik på "Egenskaber"
På fanen Genvej, erstatte indholdet af "Mål" tekstfelt med målet fra "Internet Explorer (64-bit)" genvej i "Alle programmer" menuen.
Happy surfing via IE 64-bit
Er der nogen gotchas at køre 64-bit version af IE?

Faktisk er der én, som jeg kender. På det tidspunkt, jeg sender dette er der ingen 64-bit version af Flash Player. Så hvis du har brug for at få vist et websted, der bruger Flash, så skal du bruge 32-bit version IE; i hvert fald for nu. Jeg er sikker på, at Adobe vil løslade en 64-bit version af Flash Player ved udgangen af januar, når Vista skibe til forbrugerne. Men så igen, måske ikke, da Vista x64 kører 32-bit IE som standard.

Jeg spekulerer på, hvad andre oddities som denne er skjult inden Vista.

Har i øjeblikket 3,1 point Givet af 7 læsere
I øjeblikket 3,142857 / 5 Stars.12345
Engelsk  » Dansk  Oversæt  Foreslå en bedre oversættelse

Tak fordi du bidrager med oversættelsesforslag til Google Oversæt.Vi anvender dit forslag til at forbedre oversættelseskvaliteten i de fremtidige opdateringer af vores system.  Vista Erfaringen Update: Windows Vista x64 kører 32-bit Internet Explorer ved Default  <br> Internet Explorer genvej i værktøjslinjen Hurtig start og i Start-menuen i Vista x64 vil køre 32-bit version af Internet Explorer som standard. Hvorfor køre 32-bit version, hvis IE på 64-bit versionen af Vista?  <br> <br> Der er faktisk to genveje til Internet Explorer i &quot;Alle programmer&quot; menuen. Hvorfor to og hvad er forskellen?  <br> <br> Her er titlen på hver og exe&#39;s de kører:  <br> <br> Internet Explorer  <br> &quot;C: \ Program Files (x86) \ Internet Explorer \ iexplore.exe&quot;  <br> <br> Internet Explorer (64-bit)  <br> &quot;C: \ Programmer \ Internet Explorer \ iexplore.exe&quot;  <br> <br> Den første løber nemlig fra &quot;Program Files (x86)&quot; mappe, det er 32-bit version. Den anden er 64-bit version.  <br> <br> Hvordan gør jeg Quick Launch genvej køre 64-bit version af IE?  <br> <br> Højreklik på genvejen  <br> Klik på &quot;Egenskaber&quot;  <br> På fanen Genvej, erstatte indholdet af &quot;Mål&quot; tekstfelt med målet fra &quot;Internet Explorer (64-bit)&quot; genvej i &quot;Alle programmer&quot; menuen.  <br> Happy surfing via IE 64-bit  <br> Er der nogen gotchas at køre 64-bit version af IE?  <br> <br> Faktisk er der én, som jeg kender. På det tidspunkt, jeg sender dette er der ingen 64-bit version af Flash Player. Så hvis du har brug for at få vist et websted, der bruger Flash, så skal du bruge 32-bit version IE; i hvert fald for nu. Jeg er sikker på, at Adobe vil løslade en 64-bit version af Flash Player ved udgangen af januar, når Vista skibe til forbrugerne. Men så igen, måske ikke, da Vista x64 kører 32-bit IE som standard.  <br> <br> Jeg spekulerer på, hvad andre oddities som denne er skjult inden Vista.  <br> <br> <br> Har i øjeblikket 3,1 point Givet af 7 læsere  <br> I øjeblikket 3,142857 / 5 Stars.12345

Oversæt en webside

Engelsk  » Dansk  Oversæt
Avatar billede jan-m Nybegynder
26. september 2008 - 15:32 #5
Hej Silbidor og Kontrol

Tak for hjælpen - det virker perfekt nu.

Hvordan synes I pointfordelingen skal være.

Send venligst et svar, så uddeler jeg point.
Avatar billede Jensen DK Novice
27. september 2008 - 08:13 #6
Det er dig der bestemmer hvordan du vil uddele point. jeg har lagt et svar.
Avatar billede Jensen DK Novice
01. oktober 2008 - 07:50 #7
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede jan-m Nybegynder
01. oktober 2008 - 22:37 #8
Hej Silbidor

Det er ok, jeg er bare ikke så ofte logget på. Fordelingen må være mest rimelig med 50/50.