Avatar billede mortenjohansen Nybegynder
05. september 2008 - 08:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Automatisk log in på drev efter opstart.

Hej eksperter,

Jeg står og mangler et lille program/script der kan logge ind på et netværkdrev automatisk. Det pågældende program/script skal kører automatisk og logge ind på drevet, når computeren starter op.

Men at har set et ligende script herinde, men kan ikke finde tråden mere. Så hvis nogen har link til det vil jeg blive en glad mand.

På forhånd tak.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
05. september 2008 - 09:12 #1
Jeg bruger:
NET USE DREV: "\\192.168.XX\Mappe" Password /USER:Brugernavn
Avatar billede mortenjohansen Nybegynder
05. september 2008 - 09:34 #2
Skal jeg skrive det i notes blok og så gemme det som en .bat?

Ved godt at jeg skal skrive ip, bruger og pw selvfølgelig.