Avatar billede rdc Nybegynder
05. september 2008 - 02:51 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

hurtig kritik til design

Hej allesammen,

skal igang med at lave et design til en hjemmeside... jeg gider bare ikke at lave et "klassisk" design, så ville prøve noget nyt og måske noget "anderledes". Vil derfor høre jer om hvad i synes om designet, farverne osv... Så hvis du synes det er grimt, så skriver du det bare :) Skal siges at dette er ikke noget jeg arbejder videre på lige pt. da jeg er usikker på hvad folk ville synes om det... siden er: http://www.its4you.dk/test , man kan ingen ting på siden, og kan ikke trykkes på noget... der et kun skellettet til en nye hjemmeside...

på forhånd mange tak
Avatar billede Jensen DK Novice
05. september 2008 - 07:30 #1
Det vil være fint til et Bordel.
Avatar billede hkprofil Forsker
05. september 2008 - 07:49 #2
Skabelonen er fin, farven bør ændres og jeg syntes du har blandet for mange skrifttyper, pøj pøj med det!
Avatar billede rdc Nybegynder
05. september 2008 - 11:58 #3
hehe :) se Bordel havde jeg ikke lige tænkt på :D
Avatar billede rdc Nybegynder
05. september 2008 - 11:59 #4
men tak for jeres kommentarer ihvertfald...
Avatar billede rdc Nybegynder
05. september 2008 - 12:01 #5
jeg lukker spørgsmålet, skal bede om et svar fra jer begge :)
Avatar billede hkprofil Forsker
05. september 2008 - 12:19 #6
God fornøjelse
Avatar billede Jensen DK Novice
05. september 2008 - 12:57 #7
Ok, held og lykke.