Avatar billede meonweb Nybegynder
25. juni 2001 - 08:50 Der er 15 kommentarer og
4 løsninger

HJÆLP EN STUDERENDE

Hej eksperter
jeg er HH studerende, og ret bil gal, jeg har siden www.tuning.dk. Jeg ville blive rigtig glad vis i vil støtte mig ved at gå ind på min side og trykker på banner under støt tuning.dk, eller bare trykke her www.tuning.dk/stol.htm og tryk på det øverste banner!

MANGE TAK
Avatar billede elisabeth Nybegynder
25. juni 2001 - 08:55 #1
Hejsa
Har trykket mindst 5 gange
mvh Elisabeth
Avatar billede meonweb Nybegynder
25. juni 2001 - 08:57 #2
Hej Elisabeth!

Mange tak for det!!!! Engang imorgen uddeler jeg de points til alle som har svaret!
Avatar billede elisabeth Nybegynder
25. juni 2001 - 09:13 #3
For det pæne svar fik du lig fem flere hits. Ha\' en go\' dag
mvh Elisabeth
Avatar billede rene2u Nybegynder
25. juni 2001 - 09:14 #4
Hej
Jeg har trykket på siden 10 gange !!!
/rene2u
Avatar billede klas Juniormester
25. juni 2001 - 09:17 #5
? det er da rent spam det her .. find en anden måde at spare op på - Hop ud på en mark og pluk nogle jordbær, eller alv en side hvor der kommer så mange besøgende at du ikke behøver at bede folk om at klikke på dine reklamer ..

Du får forøvrigt nok heller ikke pengene fra reklamerne at se, da firmaerne bag godt kan regne ud af du snyder når du gør det på denne måde . .
Avatar billede meonweb Nybegynder
25. juni 2001 - 09:18 #6
Hej Rene2u

Mange tak for det!!! Ha en god dag Elisabeth og Rene2u
Avatar billede elisabeth Nybegynder
25. juni 2001 - 09:19 #7
Efter endnu fem hits har jeg stadigvæk føringen med 15 hits.
mvh Elisabeth
Avatar billede wondergirl Nybegynder
25. juni 2001 - 09:50 #8
Hehe, jeg trykkede lige 17 gange, og fik 2 kollegaer til at trykke også ;0)
Avatar billede qzar Nybegynder
25. juni 2001 - 09:53 #9
Jeg trykkede 1 gang får det er kun 1 klik der tæller!
Avatar billede qzar Nybegynder
25. juni 2001 - 09:54 #10
Det var 1 svar!
Avatar billede meonweb Nybegynder
25. juni 2001 - 09:58 #11
I for alle sammen et rigtig langt tak knus!!
Avatar billede elisabeth Nybegynder
25. juni 2001 - 09:58 #12
Har lige klikket fem gange mere og fører stadig med ialt 20 klik.
Avatar billede qzar Nybegynder
25. juni 2001 - 10:00 #13
elisabeth det gør detr kun værre for ham for han for kun betaling for 1 ip adresse pr dag eller sådan noget! Men de kan godt se hvor mange gange den samme har klikket og nu du gør som du gør er der mulighed for at hans bruger bliver lukket!

-Jonas
Avatar billede wondergirl Nybegynder
25. juni 2001 - 10:03 #14
gzar: Nå? Og?
Avatar billede annikadk Nybegynder
25. juni 2001 - 10:08 #15
hej
Jeg er en handikappet pige.
Da jeg aldrig mere kommer til at arbejde er jeg for evigt fattig - det er jo ikke min skyld..
Kan du ikke komme forbi min side hver dag og klikke?? Vil gerne have at bare 10% af ekspertens brugere gør det...
Mvh Annika
http://Jeg.Er.Fattig.Og.Underlig.dk

sorry - men ellers er min version sådan:

Hej.
Jeg er en fattig handikappet pige.
Dette indlæg er skrevet med 1 hånd da den anden arm ikke vil idag.
Kan du og 10% af ekspertens brugere ikke gå ind på min side og klikke hver dag??
Jeg er jo ikke skyld i at jeg ikke kommer ud at arbejde nogensinde mere.
Måske er jeg dum, men gør det ikke bare at I har endnu mere medlidenhed med mig??

Annika
http://En.Pensionist.paa.24.bliver.aldrig.rig.saa.stoet.lidt.ved.at.klikke.paa.bannerne.dk

Avatar billede vladimirr Nybegynder
25. juni 2001 - 11:01 #16
annika -> LOL
meonweb -> Det er SKIDETRÆLS med reklamer for sider her på eksperten !
Hvad med at få dig er job, du ved sådan noget man tjener penge på ?

//Anders
Avatar billede tjenester Nybegynder
25. juni 2001 - 12:28 #17
Hejsa alle
Klik i bare alle sammen
Det eneste der sker ved det er at i får ham smidt ud af Tjenester.dk systemet for overtrædelse af vore regler.

Og chancen for at ødelægge Tjenester systemet
er ret stor.
Vi så gerne at alle hjalp os med til at stoppe disse typer som faktisk stjæler fra vore partnere.

Tjenester.dk
Avatar billede meonweb Nybegynder
25. juni 2001 - 13:19 #18
Hej Tjenester

Jeg vidste ik at at man ik måtte reklamere med ens side, jeg vidste bare at man ik selv måtte trykke på bannerne, som jeg heller ikke gør, og partnerne betaler alligevel kun for 1 klik af de 20. STOP MED AT KLIKKE ALLE SAMMEN; ELLERS MISTER JEG ALT DET JEG HAR SPARET SAMMEN
Avatar billede tjenester Nybegynder
25. juni 2001 - 13:22 #19
Hej Bjørn
læs lige her regel nr 1 på Tjenester.dk

Du kan også se linket til den her
http://tjenester.dk/regler.php

Regler for brug af Partner-programmet
§1.
Enhver form for snyd tolereres ikke og vil medføre øjeblikkelig sletning fra systemet.
Evt. tilgodehavende godtgøres ikke.
Med snyd menes fx: Forsøg på at opnå flere klik vha. spam eller poster i nyhedsgrupper, chats eller gæstebøger o.lign samt forsøg på at skaffe sig adgang til andre brugeres oplysninger.
Tjenester.dk