Avatar billede blowfish Nybegynder
25. juni 2001 - 02:57 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Panik

Oookay, nu panikker jeg sq snart! jeg har det her vindue som åbner i en popup... så vil jeg gerne ændre en anden frames textfelt\'s indhold *S*.. men hvorfor vil den her kode ikke virke?!

<a href=\"#\" onclick=\"opener.main.testformos.textindhold.value = \'falaffa\';\">test</a>

jeg får fejl om at opener.main.testformos ikke er et objekt...?
Avatar billede jumper Nybegynder
25. juni 2001 - 02:59 #1
opener.main.document.testformos.textindhold.value = \'falaffa\';

FORM elementer hører til på document objektet, og i det ovenstående går jeg ud fra at den pågældene frame hedder main ;)

/Thor
Avatar billede moroax Nybegynder
25. juni 2001 - 03:01 #2
Her er en knap som du måske kan bruge:

<input type=\"button\" value=\"Vælg\" class=\"knap\" onClick=\"window.open(\'palette.asp?field=fontcolor\',\'w2\',\'scrollbars=no,toolbar=no,location=no,status=no,menubar=no,resizable=no,width=400,height=350,top=250,left=250\')\">

* MoRoax...

Avatar billede blowfish Nybegynder
25. juni 2001 - 03:07 #3
jumper, det kan du have ret i, men jeg får stadig fejl når jeg prøver på at bruge den :(

moroax > den der åbner et nyt vindue...
Avatar billede jumper Nybegynder
25. juni 2001 - 03:09 #4
parent.main eller top.main istedet ? Du nævner ikke så meget om hvordan siden er bygget op, framemæssigt, eller om du overhovedet vil snakke med vinduet der åbnede det nuværende..

/Thor
Avatar billede chruker Nybegynder
25. juni 2001 - 03:12 #5
Jeg vil tro at det er:

opener.parent.main.document.testformos.textindhold.value = \'falaffa\';

som jumper foreslår.
Avatar billede blowfish Nybegynder
25. juni 2001 - 03:14 #6
håhårhhåhr det var sq svært for så lidt! *S* chruker, din virker så lav lige et svar :)
Avatar billede chruker Nybegynder
25. juni 2001 - 13:55 #7
husk at give lidt til jumper
Avatar billede avnes Nybegynder
25. juni 2001 - 14:14 #8
Brug opener.document.testformos.textindhold.value