Avatar billede cool-it Nybegynder
26. august 2008 - 13:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

iMac med underlige streger på skærmen

Jeg har en konstant horisontal streg på min 24" iMac skærm.
Når der er en lys eller mørk baggrund kan man også se en vandret streg, der dog ikke er så tydelig.

Billeder af fejlen kan ses her: http://cool-it.dk/temp/

  Modelnavn: iMac
  Model-id: iMac7,1
  Processornavn: Intel Core 2 Duo
  Processorhastighed: 2.8 GHz
  Antal processorer: 1
  Antal kerner i alt: 2
  L2-buffer: 4 MB
  Hukommelse: 4 GB
  Bushastighed: 800 MHz
  Boot ROM-version: IM71.007A.B03
  SMC Version: 1.21f4
Avatar billede cool-it Nybegynder
26. august 2008 - 13:36 #1
Har været inde på ATIs hjemmeside for at se om der skulle være en ny driver til grafikkortet Radeon HD 2600... uden held.

Jeg mener at fejlen kom efter den sidste OS X opdatering, til ver 10.5.4
Avatar billede cool-it Nybegynder
22. september 2009 - 15:22 #2
luk
Avatar billede pepijo Nybegynder
07. december 2013 - 00:21 #3
hej fandt du ud af hvad der var galt
Avatar billede cool-it Nybegynder
07. december 2013 - 00:31 #4
Hej pepijo.
Næ det fandt jeg aldrig ud af. Stregen er der stadig og jeg undlod at sende den til rep. da jeg ikke kunne undvære den dengang.
Avatar billede pepijo Nybegynder
20. december 2013 - 12:38 #5
ok takker for din hjælp ?? jeg prøver af søge viderer skal nok sende dig en besked hvis jeg finder noget god jul og undskyld den lange vente tid men jeg har været syg har kol så det er lidt svært med af få luft i denne tid