Avatar billede louis1 Nybegynder
25. august 2008 - 09:23 Der er 1 kommentar

Lige margener - tekst ved siden af billed hænger

Hej
Endnu et godt spørgsmål. Jeg arbejder i Word 2007 med et 100 sider langt dokument, der inderholder billeder og tabeller. Jeg har lige margener i teksten. Der hvor der er billeder på eks. halvdelen af A4-sider er teksten ved siden af fuld af "huller". Hvordan får jeg det til at se pænt ud?
Avatar billede liebmann Nybegynder
26. august 2008 - 21:32 #1
Hvis tekstdelen er meget smal, så vil det give huller, når du også forlanger lige margin.
Du kan prøve med forskellige formatteringer af billede (f.eks. tæt), så kan du rykke billedet lidt rundt, og finde den rigtige placering.