Avatar billede head-cracker Nybegynder
21. august 2008 - 22:38 Der er 2 kommentarer

Windows vil ikke lukke

Hej.
Sidder med en Acer Travelmate 5210 som jeg skulle formatere for en kammerat. - Men efter det, kan jeg ikke få windows til at lukke ned.
Når jeg lukker computeren går den i stå ved skærmen "Lukker windows".

Jeg prøvede at formatere igen. Denne gang var det galt allerede før jeg fik installeret windows. - Efter formateringen er fuldført, tæller den ned (Genstarter om 9 sek osv) - Når den når ned til 0, går den i stå og kommer aldrig videre.

Hvad kan der være sket?
Avatar billede hcma Novice
21. august 2008 - 23:11 #1
Avatar billede head-cracker Nybegynder
22. august 2008 - 15:31 #2
Det hjalp desværre ikke..

Der står på siden, at det kan være en hardware-fejl, da det ikke er sikkert, at al hardwaren er kompatibel med windows xp (computeren blev købt med vista). - Men det kan jeg ikke få til at hænge sammen med, at samme computer også kan købes med windows xp?

Altså må der vel være noget andet. Kan det være noget inde i BIOS der skal pilles ved? Problemet er der jo som sagt allerede inden windows er installeret (når computeren skal genstartes mellem endt formatering og instalering af windows)