Avatar billede lucky_ed Nybegynder
24. juni 2001 - 16:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Lydsvag køling?

Jeghar lige købt en \"AMD Thunderbird 1333Mhz Cpu\", og til den en \"Global Win WBKk38\" køler. Men køleren larmer overdrevet meget, og da mit værelse ikke er så stort, er det ret meget en gene. Så er der en der kan svare mig på om der findes en støjsvag køler som kan klare at køle en 1333Mhz AMD CPU
Avatar billede ezzuk Nybegynder
24. juni 2001 - 16:39 #1
er du sikker på at det er køleren, og ikke blæseren i strømforsyningen?
Avatar billede lucky_ed Nybegynder
24. juni 2001 - 16:40 #2
Det er køleren! for jeg har skiftet min strømforsygning ud for nyligt, og sørgede for at få en støjsvag strømforsygning.
Avatar billede makse Nybegynder
24. juni 2001 - 16:41 #3
Avatar billede lucky_ed Nybegynder
24. juni 2001 - 16:47 #4
Min computer bliver flyttet meget, så jeg det vil ikke være tilrådeligt at købe NC Silverado 50. Og de kølere der er i Artiklen er kun testet på en 1Ghz CPU.
Avatar billede mlj Nybegynder
24. juni 2001 - 17:38 #5
Du kan jo også prøve at skifte blæseren til en mere lydsvag type. køleprofilen er jo glimrende.

http://www.studiedata.dk/group.asp?group=145
Avatar billede jaue Nybegynder
24. juni 2001 - 21:54 #6
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=122&page=1

Her er en god køler der skulle leve op til dine krav. Har selv en og er yderst tilfreds med den. Den kan dog godt være en smule besværlig at montere
Avatar billede janomel Nybegynder
24. juni 2001 - 22:55 #7
Saturn cooler, er ret fed. Har selv lige købt en.
Den er kun på 21db og kan få den til at køre på en AMD 1,3 ghz.

Ret fedt ikke.

Så den fra studiedata er ok men denne er bedere. Sorry studiedata i er slået
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. juni 2001 - 23:00 #8
janomel => hvad med et link til Sarurn Cooler?
Skal også snart have en ny køler *igen*
Avatar billede janomel Nybegynder
25. juni 2001 - 08:25 #9
Fik den over hos Jydsk PC
Avatar billede micker Praktikant
25. juni 2001 - 21:06 #10
Hejsa

Check dette link hos tomshardware. Der er test af performance samt støjniveau på 46 kølere.

http://www6.tomshardware.com/cpu/01q2/010521/
Avatar billede rkhdk Nybegynder
25. juni 2001 - 21:08 #11
janomel => et link til dem?