Avatar billede killerdane Nybegynder
17. august 2008 - 12:46 Der er 4 kommentarer

mistet internetforbindelse efter opdatering.

Jeg har troligt opdateret hver gang der har været een. Nu er mit problem at efter sidste security update, at jeg ikke længere kan komme på nettet. Kan huske jeg har læst at een bestemt konflikter med zone alarm, men jeg véd ikke hvilken. Håber på hjælp. Indtil videre virker firefox, men jeg vil også gerne have explorer. Glæder mig til råd.

v.h.

Tom
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. august 2008 - 14:16 #3
Løsningen er at bruge en anden firewall.
At vælge IKKE at have windows opdateret er en nødløsning der ikke holder i længden...
Avatar billede killerdane Nybegynder
17. august 2008 - 15:42 #4
Jeg havde det samme problem på min stationære. Jeg afinstallerede alle kb95 opdateringer, og så virkede det. Jeg har været superglad for zonealarm i 5-6 år. Er der et andet gratis alternativ?