Avatar billede viggosmor Nybegynder
16. august 2008 - 12:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af både side og idé

Hejsa :)
Jeg læser til multimediedesigner, men vil hellere arbejde med boligindretning, eller evt. en kombination af dem begge.
Så har oprettet denne hjemmeside:
http://soederberg-indretning.dk
Den skal i første omgang præsentere mig som studerende indenfor ovenstående, men munde ud i at blive en firma hjemmeside, idet jeg godt vil være selvstændig, når jeg er færdig.

Hvad synes i?
Er lidt i tvivl om farvevalget, idet det nok mest henvender sig til kvinder?
Eller må det godt fremgå af sitet at det er en kvinde der står bag?
Siden er ikke færdig, men det er da en start..

Vil meget gerne have noget konstruktiv kritik tak...

Hilsner Lone
Avatar billede viggosmor Nybegynder
16. august 2008 - 12:32 #1
Glemte at skrive at jeg udover multimediedesigner læser til boligstylist og herefter vil atge uddannelsen som indretningskonsulent
Avatar billede w13 Novice
16. august 2008 - 12:38 #2
Jeg synes, det er en rigtig flot side, men logoet - som også er rigtig pænt - fylder halvdelen af skærmen (i hvert fald hos mig - 1280x800px), og det er en skam. For så skal man rulle ned for at se indholdet på hver side og det bliver hurtigt irriterende, og man taber samtidig overblik.
Avatar billede viggosmor Nybegynder
16. august 2008 - 13:18 #3
Takker w13 :)

Ja, det kan du da have ret i, så derfor har jeg også lavet det mindre...
En smule ihvertfald hehe...
Avatar billede w13 Novice
16. august 2008 - 13:27 #4
Ja, det kan jeg se. Det har også hjulpet.

Dét, som rigtig mange gør, er at lave forsiden, som din er nu, men så laver de en meget mindre udgave af logoet til resten af siderne.
Avatar billede viggosmor Nybegynder
16. august 2008 - 13:29 #5
Ok, ja det var da en smart idé...

Det må jeg lige overveje....
Avatar billede viggosmor Nybegynder
16. august 2008 - 13:37 #6
Så er banneret gjort mindre på alle undersiderne, og farven på sidebaren er ændret, for at give lidt mere krontrast til den pinke farve...
Avatar billede w13 Novice
16. august 2008 - 14:02 #7
Ja, det synes jeg fungerer supergodt! :)
Avatar billede viggosmor Nybegynder
16. august 2008 - 14:39 #8
Ja, det eneste er at det hopper når man går fra forsiden og til en underside... måske jeg putte det lille banner på forsiden også?

Nej jeg ved det ikke heh he
Avatar billede viggosmor Nybegynder
14. oktober 2008 - 17:24 #9
.