Avatar billede mabeineedyourhelp Nybegynder
12. august 2008 - 17:50 Der er 3 kommentarer

_parent i AS3

Jeg bruger følgende:

testing_mc.testbutton.addEventListener(MouseEvent.CLICK, calltest);

function calltest(e:MouseEvent) {
    trace(e.target.name);
}

I mit movieclip testing_mc ligger nogle variabler jeg gerne vil have fat i, men jeg ved ikke hvad jeg kan skrive. Havde håbet på noget i stil med:

function calltest(e:MouseEvent) {
    trace("testing_mc carname value = "+e.target(parent)carname);
}

... nogen der kan hjælpe mig med at få fat i carname fra movieClippet testing_mc?
Avatar billede maqhem Nybegynder
12. august 2008 - 20:40 #1
trace("testing_mc carname value = " + e.target.parent.carname) ?
Avatar billede mabeineedyourhelp Nybegynder
13. august 2008 - 10:12 #2
Super! Hvorfor skrev jeg ikke bare det??

Endelig videre over den hurdle, så mange tak maqhem, I kiss you!  :)
Avatar billede mabeineedyourhelp Nybegynder
13. august 2008 - 10:13 #3
maqhem, hvis du lige skriver det som svar, så kan jeg vist give dig points for din hjælp :)