Avatar billede minus Nybegynder
11. august 2008 - 12:56 Der er 7 kommentarer

Vurdering af www.retard.dk

Hej,

Søger et par ord omkring mit nyeste version af Retard.dk.

- Design
- Farver
- Opbygning
- Indhold (Der er ikke så meget endnu, men idéen)
- Andet (Browser og version bl.a. mv)

Forslag til forbedringer mv. modtages også :)

Direkte link: http://www.wowtrade.dk/retard/

<kommenter ikke>
www.retard.dk virker pt. ikke med php, og viderefører til ovenstående link.
Der er også fejl med validering, det skal i ikke tage jer af - Fejlene kendes.
</kommenter ikke>

Takker på forhånd :)
Avatar billede duddimai Nybegynder
11. august 2008 - 14:32 #1
Hejsa

Det er et ret flot design, meget stilrent. men jeg er bange for det næsten bliver for kedeligt. Du ser ud til at være ret dygtig med grafik, så brug noget af det. Det kan sagtens være stilrent selvom man giver den lidt edge.

Jeg synes opbygningen er rigtig god, det ligner ikke alt andet, rigtig flot :)

Mht indhold, nej, så er der ikke så meget. Det kunne godt være noget mere indhold. Hvad ved jeg dog ikke, det er jo op til dig selv.

mvh
Mai
Avatar billede minus Nybegynder
12. august 2008 - 18:28 #2
duddimai --> Tak for kommentaren :)
Jeg har taget din første del og tilføjet en baggrund. Selv om baggrunden er "stor" og måske fylder en del, er den i baggrunden og giver lidt fylde. Den er grafisk vector, således den passer ind med resten.

Mht indhold kommer der mere. Jeg havde bare, som start, tænk at det var idéen med siden der skulle kommenteres, hvis man havde noget til det :)
Avatar billede minus Nybegynder
12. august 2008 - 20:06 #3
Valideringsfejl rettet :)
Avatar billede minus Nybegynder
13. august 2008 - 23:49 #4
andre?
Avatar billede ThomasK Nybegynder
13. august 2008 - 23:57 #5
Anderledes hjemmeside, men ret fed. Og fede billeder!
Avatar billede minus Nybegynder
17. august 2008 - 22:28 #6
theshadowdk --> Mange tak :)

Andre som vil tilføje noget? - Evt. hvad jeg kan lave om/gøre bedre osv. :)
Avatar billede minus Nybegynder
01. september 2008 - 16:35 #7
Så, fik endelig redelegeret mit domæne til et bedre webhotel. www.retard.dk virker nu :)
Hvis der er flere, der gerne vil lægge en kommentar, er i velkommen :)