Avatar billede kiwii Nybegynder
10. august 2008 - 23:55 Der er 4 kommentarer

Hele siden er et stort link

Jeg er først lige begyndt på at lære php... Jeg har prøvet at bruge php include og det går også okay, men der er bare et problem. Hele min side er et stort link, der linker hen til den samme side. Dvs. alt den text jeg skriver bliver til et link. Jeg ved at det ikke har noget med selve siden at gøre, da der sker det samme, når jeg laver nye sider. Problemet ligger enten i min header eller footer... nogle der har en ide hvad det kan være?

linket er her: http://www.kiwii.dk/andet/php/test.php

håber I kan hjælpe :D
Avatar billede coderdk Praktikant
11. august 2008 - 00:05 #1
Kør den igennem http://validator.w3.org/ - du har bl.a. glemt at lukke et par links. Der er mange andre ting der skal rettes også ;P
Avatar billede victor22 Nybegynder
11. august 2008 - 00:52 #2
Hvilken editor bruger du?
Jeg vil starte med at style siden som det første. Gennem CCS. På den måde dimensionerer header og footer og vælges hvordan menuen hvor linker skal fungere i skal se ud. Ud fra din link for siden kan jeg ikke se den konkrete årsagen - hvis du sender kildekoden - eller din PHP kode til mig som fil - kan jeg nok hjælpe dig i en rækkefølge :-) - du kan sende koden til mail@post1.dansknet.dk
Avatar billede victor22 Nybegynder
12. august 2008 - 19:54 #3
Kiwii - du skal huske at lukke
Avatar billede kiwii Nybegynder
13. august 2008 - 18:53 #4
den er lukket nu...