Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
10. august 2008 - 23:18 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

2 problemer?

Hej

For det første er jeg ikke sikker på at det er den rigtige kategori, men jeg prøver.

Problem 1: Engang imellem (Ret tit) så fryser min PC efter opstart, det vil sige at den starter fint, men ligeså nart jeg åbner et program, så fryser den, og eneste mulighed er at slukke på seve pc'en. Jeg ved ikke hvilke data I eventuelt skal bruge for at hjælpe mig,en skriv endelig, og jeg skal levere.

Problem 2: Jeg har installeret fifa 08, og derefter leget lidt med noget der hedder creation Master (Lavet om på lidt data på spillere o.s.v) og nu vil det ikke gå væk, jeg har afinstalleret fifa, og geninstalleret, men det hjælper ikke, har også prøvet at gå i regedit, og fjerne alt hvad der hed fifa, men det hjalp heller ikke.
Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
10. august 2008 - 23:25 #1
Og disse poblemer er oprettet her, fordi jeg har vista home premium sp1.
Min pc er en Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2,4 2,4 og 3 GB ram.
10. august 2008 - 23:40 #2
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)

Mht.: Vista - HøjreMusseTast på *.EXE filen - Kør som Administrator...

10. august 2008 - 23:41 #3
Hovsa - er det den samme som her -> http://www.eksperten.dk/spm/840985 ???
10. august 2008 - 23:41 #4
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/
Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
10. august 2008 - 23:45 #5
Hej karise larry, ja det er den HiJackThis, og mange tak :o)
10. august 2008 - 23:58 #6
Kender ikke en dyt til fifa08 spil - eller til spil programmer i det hele taget...
(Hvis man ser bort fra Microsoft Spillet *S* )
10. august 2008 - 23:58 #7
Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
11. august 2008 - 00:01 #8
Fifa problemet er heller ikke det vigtigste, det er mere hvis nu og så fremt i fald at en kunne klare det, det helt store er at den fryser.
Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
11. august 2008 - 08:01 #9
Nice try Karise, hvis det bare var en rengøring ;o)
Avatar billede vejmand Juniormester
11. august 2008 - 08:14 #10
Nu ved jeg jo ikke om problemet er af ældre dato, men hvis det ikke er tilfældet kan du prøve med en systemgendannelse: http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/help/517d3b8e-3379-46c1-b479-05b30d6fb3f01030.mspx
11. august 2008 - 13:36 #11
... for at evt. dele problemet på midten - la' den starte op i BIOS billedet og la' den stå der. DØR den så også ?

Ta' låget af dyret for at evt. gi' lidt luft. Evt. med "klør fem" mærke efter om diverse 'dimser' virker _meget_ varme.
NB: Ta' den anden hånd på metallet først!
Avatar billede gah1 Nybegynder
11. august 2008 - 14:41 #12
Dit problem med at den fryser relater formodentligt til at du har Bullguard installeret.
Se nedenstående spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/spm/833725

http://www.eksperten.dk/spm/836570

M.v.h.
Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
11. august 2008 - 22:31 #13
Det virker som om at gah1 har ret, jeg har fjernet SP1 og nu virker det pt. Jeg kan se at du i en af de andre tråde spørger om det er en Medion PC, og det er min. Jeg har nu sendt en fejlrapport til Bullguard, og håber at have svar imorgen, og det værste er at jeg stadig har 680 dage tilbage af min bullguard ;o)

Er der slet ingen der har en ide om det med Fifa?
Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
14. august 2008 - 22:11 #14
Så har jeg fået svar fra Bullguard, og det er sådan her:
-----------------------------------------------------------------------
1. Afinstaller BullGuard, som vist i denne vejledning:

http://www.bullguard.com/support/product-guides/bullguard-internet-security-guides/uninstall/dk.aspx

Husk at sige nej til beholde gammel opsætning. Opdater Windows og installere SP1 hvis det ikke allerede er installeret.

2. Genstart din computer. Og installer så BullGuard igen som vist i denne vejledning:

http://www.bullguard.com/support/product-guides/bullguard-internet-security-guides/installation/dk.aspx

Du skal under installationen ikke registrere igen eller angive licensnøgle.

Du angiver blot dit brugernavn og kodeord. Det skulle løse problemet.

Hvis du har flere spørgsmål, eller brug for yderligere information, er du mere end velkommen til at kontakte os igen.

Tak fordi du benyttede BullGuard Support!

-------------------------------------------------------------------------

Indtil videre har det faktisk virket, og det er nu 2 dage siden jeg fulgte vejledningen, så det problem ser ud til at være løst. Er der virkelig stadig ikke nogle der lige har en løsning på mit fifa problem?
Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
27. oktober 2008 - 19:26 #15
gah1 kan du ikke lægge et svar, så jeg kan lukke dette spørgsmål?
Avatar billede gah1 Nybegynder
28. oktober 2008 - 14:54 #16
Hermed et svar.

M.v.h.