Avatar billede bjering Nybegynder
10. august 2008 - 01:50 Der er 1 løsning

Datagrid, indsætte row uden uden at sætte columns.

Okay, kan simpel hen ikke finde noget svar nogle steder på nettet.

Sidder her med et monster stort problem.

Jeg har, i visual studio 2008, lavet en datagrid, opsat den i visual studio (alt inklusiv columns osv), og så kommer problemet.

Jeg skal have en intern DB (i programmet) uden brug af nogle database servers.

Jeg har prøvet med

DataTable table = new DataTable();
table.Columns.Add("Time");
table.Columns.Add("User");
table.Columns.Add("Message");
dataGridView1.DataSource = table;

DataRow row = table.NewRow();
row["Time"] = "11:23";
row["User"] = username;
row["Message"] = message;
dataGridView1.Update();

Problemet der er bare den lavet 3 nye columns ved siden af dem jeg allerede har lavet i visual designer.

Så hvad gør jeg nu ? hvordan kan jeg insætte rows i min datagrid ?
Avatar billede bjering Nybegynder
10. august 2008 - 02:05 #1
nevermind, fandt selv ud af det

dataGridView1.Rows.Add("11:32", username, message);