Avatar billede rasmuslarsen2 Nybegynder
09. august 2008 - 15:10 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Forsvundet Windows XP Home

Hej

Min computer har på det sidste kørt meget dårligt, og jeg har derfor tænkt mig, at formatere den.

Problemet er bare, at jeg ikke kan finde den Windows XP Home, der oprindeligt fulgte med min computer.

Heldigvis har jeg fundet den (også Windows XP Home), der fulgte med min søsters computer.

Mit spørgsmål er herfor, om der vil være nogen problemer i, at geninstallere Windows XP fra min søsters cd - så længe jeg bruger mit eget serial?
(Har brugt et lille program til, at se hvad mit serial på denne computer var)

Håber der er nogen der har et hurtigt svar klar ;)

På forhånd tak!
Avatar billede vejmand Juniormester
09. august 2008 - 15:12 #1
Ingen problem, så længe det er samme version. (F. eks. Service pack)
Avatar billede Jensen DK Novice
10. august 2008 - 06:39 #2
Husk ingen internet forbindelse under installationen, ledningen ud af computeren, først når mindst SP2 og et antivirus program er installeret.
Avatar billede rasmuslarsen2 Nybegynder
10. august 2008 - 15:41 #3
Altså jeg skal, som det første installere SP2 og derefter Antivirus.. Først derefter må jeg sætte internettet til igen - er det rigtigt forstået?
Avatar billede vejmand Juniormester
10. august 2008 - 15:44 #4
Yes......
Avatar billede Jensen DK Novice
11. august 2008 - 13:15 #5
Du kan hente SP3 her. http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=5b33b5a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4&DisplayLang=da

Den kan du så installere lige efter at du har installeret SP2 så er du fri for at hente alle opdateringer til SP2.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. august 2008 - 13:24 #6
Avatar billede Jensen DK Novice
16. august 2008 - 09:17 #7
Sker der noget her?