Avatar billede nfrank Nybegynder
05. august 2008 - 09:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows-editor til AS/400

Findes der en windows-editor der kan accesse filer på as/400 direkte?
Avatar billede bentronne Nybegynder
05. august 2008 - 13:27 #1
Hej nfrank,

Du kan ved hjælp af IceBreak hente data direkte ind i f.eks. Excel i XML format. Hvis du vælger at benytte Inspire (framework til IceBreak) kan du også køre dine ”gamle” OS/400 queries direkte ind som data til browser eller i regneark.

Inspire er gratis og kan køre direkte på en gratis installation af IceBreak. Eneste krav er at din as400 køre V5R2M0 eller senere. Hvis du har V5R1M0 så ring og vi kan finde en version der kan klare den!

Du kan downloade det hele fra http://icebreak.org

Hvis du vil have en demo så ring til System & Metode 70 20 30 10 og vi vil kunne hjælpe dig.

Med venlig hilsen
System & Metode

Bent Rønne
Avatar billede nfrank Nybegynder
05. august 2008 - 19:45 #2
Jeg skal kunne redigere filer (objekter og moduler) og skrive rettelserne tilbage.
Avatar billede bentronne Nybegynder
06. august 2008 - 07:44 #3
Skal det være alm. bruger der skal kunne rette i data eller er det kun for experter?

Er det altid de samme filer/tabeller eller bliver der hele tiden tilføjet nye?

Bent
Avatar billede nfrank Nybegynder
06. august 2008 - 13:16 #4
Primært til programmer.

Jeg har løst problemet.
Avatar billede bentronne Nybegynder
06. august 2008 - 14:50 #5
Hvordan gjorde du?