Avatar billede hkprofil Forsker
04. august 2008 - 15:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tekst på billeder i Elements

Jeg har lagt tekst, med effekt, på nogle billeder i Photoshop Elements 6. Herefter har jeg lagt dem i Picasa webalbum for at dele med familien. Nu kan teksten desværre ikke ses? Er der nogen der kender problemet og kan hjælpe mig?
Avatar billede kiwii Nybegynder
11. august 2008 - 01:06 #1
prøv at markere dit text layer og fit billed layer og tryk select og derefter merge layers... prøv at gøre det igen derefter :)
Avatar billede hkprofil Forsker
11. august 2008 - 11:29 #2
tak for tipset, men jeg har fået det til at virke med en anden eksperts hjælp.