Avatar billede canedo Nybegynder
04. august 2008 - 11:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med layer-dropdown

I den "gamle" photoshop kunne jeg højreklikke med musen og få valget mellem 3-4 lag og derefter vælge lag.

I den nye CS3 ser det ud som om at alle lag dukker op (listen bliver bare temmelig lang) - og denne funktion er derfor ikke specielt smart længere...

Er der en instilling i den nye photoshop jeg har overset før det virker, eller andre løsninger på denne?

/Camilla
Avatar billede kiwii Nybegynder
11. august 2008 - 01:06 #1
mener du den liste der er ude i højre side?
Avatar billede canedo Nybegynder
11. august 2008 - 10:08 #2
kiwii > nej, jeg mener den liste som kommer frem fra cursoren når man højreklikker i "tegne" området...
Avatar billede canedo Nybegynder
28. september 2008 - 11:34 #3
lukker