Avatar billede krarup Nybegynder
03. august 2008 - 14:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vudering af side.

Hej.
Jeg er ved og lave en hjemmeside, som skal være omdrejnings punkt for udlejning af et hus i Italien.

Inden jeg får lagt alt for meget arbejde i siden, vil jeg gerne høre jeres mening, således jeg kan nå og ændre evt. ting ved siden inden jeg når alt for langt.

Jeg vil derfor gerne hvis i vil sige jeres umildbare mening om siden.

Grafik og billeder er mit eget, men html layoutet er fra en open source templet, som jeg har modificeret.

siden ligger i øjeblikket på www.huset.wep.dk
Avatar billede zips Juniormester
03. august 2008 - 14:49 #1
Hej krarup

I IE6 ser den fin ud, men i FF går det galt, du har skrevet dine billede link som img src="images\house1.jpg" men det kan FF ikke finde ud af, så ser linket sådan her ud images%5Chouse1.jpg så der er ikke nogen billder, se her http://www.prebendahl.dk/exp/pic/krarup.jpg det burde være sådan her img src="images/house1.jpg"

Jeg kan også se at du har billeder med stor skrift på serven, men linket er skrevet med lille skrift, disse bør være ens

Ellers en fin side :-)
Avatar billede krarup Nybegynder
03. august 2008 - 14:54 #2
Hej Zips.

Tak for dit svar, jeg var ikke klar over det med FF, men jeg ændre det med det samme.
Det sammer gælder for navnet på billederne.
Avatar billede zips Juniormester
03. august 2008 - 14:57 #3
Der er også lige et par fejl som du kan se her http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.huset.wep.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0&verbose=1 som du lige skal fikse

Jeg tjekker med FF om lidt og skriver om det virker :-)
Avatar billede krarup Nybegynder
03. august 2008 - 15:26 #4
endnu en gang tak.
Det er da en pæn slat fejl der er i koden. Nu er jeg ikke specielt stærk i og kode, så der må jeg lige se om jeg kan finde på noget andet smart.

Men mange tak for og påpege fejlene..
Avatar billede krarup Nybegynder
03. august 2008 - 15:38 #5
du er forresten velkommen til og kaste et svar.
Avatar billede zips Juniormester
03. august 2008 - 15:42 #6
Det får så her :-=
Avatar billede zips Juniormester
03. august 2008 - 15:52 #7
Tak for point :-)