Avatar billede ultimatew Nybegynder
02. august 2008 - 16:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ingen dvd drev i diskmanagement, men fundet i enhedslisten.

Hejsa,

Har et lidt underligt problem, mit DVD forsvandt.

Det bliver ikke tildelt noget drev bogstav, det bliver ikke fundet i diskmanagement. Kan fint se det i enhedslisten. Astra32 finder det også fint.

Asus P5K SE/EPU
Q6700
Liteon DVDRW SOHW-1693S

Selv CDROM/DVDROM fra Daemon tools er forsvundet, har nu afinstalleret denne for at se om den blokket, hjalp ikke.

Der er AVG8 free på maskinen og nogle spil samt firefox, ellers en helt fresh installation.

Nogen der har en ide?
Avatar billede hcma Novice
02. august 2008 - 17:01 #1
Avatar billede ultimatew Nybegynder
27. februar 2013 - 14:28 #2
Husker ikke løsningen, men mener der var fejl på drevet, selvom det virket i andre maskiner.