Avatar billede hejsletj Nybegynder
31. juli 2008 - 15:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sideopsætning

Jeg er igang med at lave en lille folder. Når den er foldet sammen er den i A6 (foldet 2 gange). Forsiden og midtersiderne er stående tekst og bagsiden liggende.
Kan man få word til at hjælpe med en løsning?
Tak for jeres svar.
Avatar billede perhol Seniormester
31. juli 2008 - 22:23 #1
Word har en indbygget løsning til at lave et hæfte i A5 format, men ikke et 2 gange foldet kort. Den slags laver jeg i MS Publisher, der er det nemt.
Løsningen til et hæfte i A5 format finder du i menuen Filer - Sideopsætning. Under "Flere sider" vælger du 1-falset højformat.
I Publisher hedder den løsning du søger 2-falset højformat.
Avatar billede hejsletj Nybegynder
04. august 2008 - 10:49 #2
Tak for svaret perhol
Avatar billede hejsletj Nybegynder
07. november 2010 - 16:39 #3
luk spørgsmål