Avatar billede alex253 Nybegynder
27. juli 2008 - 22:58 Der er 4 kommentarer

Acer Aspire 7000 og D-link 604

Hej

Jeg har en Acer Aspire 7000 som ikke vil gå på vores netværk her hjemme. Når jeg sætter internetstikket i porten bag på computeren, så sker der ikke noget. Lamperne ved stikket lyser ikke..
Men det virker på alle andre netværk. Og netværket fungerer fint på resten af husets computere.. Måske det kunne være routeren der er noget i vejen med?
Nogen der kunne have en idé?

Mvh. Alex
Avatar billede osigaard Nybegynder
27. juli 2008 - 23:51 #1
Prøv at skifte kabel og porte, prøv evt med et af de kabler der går til dfe computere der virker.
Avatar billede jakobcl Nybegynder
28. juli 2008 - 17:47 #2
Hej Alex,

DI-604 er en ældre router. Men hvis andre pc'ere virker på den så tyder det altså på at det er PC'en der driller.
Avatar billede alex253 Nybegynder
30. juli 2008 - 10:41 #3
Jeg har prøvet alle porte og kabler. Jeg har sat computeren til hos nogle forskellige venner, og der virker den fint.. Jeg tror måske det er netværkskortet og DI-604 der ikke vil arbejde sammen..
Avatar billede jakobcl Nybegynder
30. juli 2008 - 12:00 #4
Tjo, det kunne lyde sådanne,

har nu aldrig set det med et netværkskort, kun trådløse netværkskort.